نرم افزار ساز اندروید

ساخت نرم افزار اندروید در 5 دقیقه

نرم افزار ساز اندروید

ساخت نرم افزار اندروید در 5 دقیقه

کسب درآمد از تلگرام چگونه است؟

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ب.ظ

تلگرام بی‌شک معروف‌ترین شبکه اجتماعی حال حاضر در ایران است که با ارتقای روزافزون امکانات و خلاقیت‌های جالب توانسته به رقیب یا حتی جایگزینی جذاب در مقابل روزنامه، تلویزیون و سایر رسانه‌ها تبدیل شود. خلاقیت و اعتمادزایی فاکتورهای مهمی در موفقیت تلگرام است که شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند وایبر، واتس ‌آپ و… با بهره‌مندی کمتر از آن، عمر کوتاهی را در میان ایرانیان تجربه کردند. در ادامه با مقاله کسب درآمد از تلگرام سایت پول توشه همراه باشید.

 

ابر گروه: به گروه‌هایی که بالای ۲۰۰ نفر عضو دارند ابر گروه میگویند. در نسخه‌های جدید تلگرام، یک گروه می‌تواند تا ۲۰۰۰۰ عضو! را در خود جای دهد و اصطلاحاً تبدیل به یک ابر گروه شود. ابر گروه‌ها تجربه بی‌نظیری هستند که کاربران تلگرام، برای اولین بار توانستند در میان شبکه‌های اجتماعی تجربه کنند. تصور کنید چقدر خوب است که در یک سالن سه‌هزارنفری حضورداشته باشید و همه علاقه‌مند به آن موضوع نیز هستند و می‌توانند باهم به گفتگو بنشیند. ابر گروه‌های اقتصادی و علمی و ورزشی نمونه‌هایی ازاین‌دست هستند.

 

کسب درآمد از تلگرام با مشاوره دادن

هر چه بیشتر می گذرد افرادی که اقدام به کسب درآمد از تلگرام میکنند؛ بیشتر میشود. باورش سخت است اما درآمدی که بعضی ها توانستند در چند ماه گذشته از این طریق به دست بیاورند غیر قابل توصیف است. در واقع شاید موضوع عجیبی باشد اما افراد بسیاری در جامعه وجود دارند که حاضر هستند مبلغ زیادی را به عنوان حق مشاوره صرف کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۰
محمدداود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی